Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/xdpryddz/domains/hivalaser.ir/public_html/wp-content/plugins/liquid_js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203 کاربرد دستگاه لیزر دایود - گروه بازرگانی هیوا لیزر
پرش لینک ها

کاربرد دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود، نفوذ بالایی در تمام رنگ های پوست دارد؛ به راحتی می توان از این دستگاه برای انواع پوست استفاده نمود که، از جمله مزایای آن نیز می باشد. نفوذ بالای دستگاه لیزر در پوست سبب می شود که اثرات تغییر رنگدانه های سطح پوست به پایین ترین حد خود برسد، و با تأثیر مستقیم بر ریشه ی موهای زائد، باعث پاکسازی آسان آن ها شود.

 

کاربرد دستگاه لیزر دایود

 

یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها در علم پزشکی و سلامتی، دستگاه لیزر موهای زائد بدن است. دستگاه لیزر دایود به عنوان یک نمونه از این نوع دستگاه ها، که در داخل کشور موجود می باشد، سبب راحتی در اصلاح موی بدن شده است. هدف استفاده از لیزر موی زائد بدن، کاهش و یا از بین بردن این مو ها در نقاط مختلف بدن است. لیزر دایود با برخورد به ملانین ریشه ی مو، سبب از بین رفتن موی زائد بدن خواهد شد. این دستگاه که به عنوان بی خطر ترین لیزر بدن شناخته می شود، با کاهش عارضه های پوستی پس از لیزر، سبب افزایش سلامتی و بهداشت فردی می شود.

 

 

با توجه به پنج درجه ی تغییر رنگ پوست از سفید تا سیاه، و طول موج بین 800 الی 810 نانومتر، دستگاه لیزر دایود، نفوذ بالایی در تمام رنگ های پوست دارد؛ به راحتی می توان از این دستگاه برای انواع پوست استفاده نمود که، از جمله مزایای آن نیز می باشد. نفوذ بالای دستگاه لیزر در پوست سبب می شود که اثرات تغییر رنگدانه های سطح پوست به پایین ترین حد خود برسد، و با تأثیر مستقیم بر ریشه ی موهای زائد، باعث پاکسازی آسان آن ها شود. یکی از مزیت های دیگر این دستگاه، درصد پایین سوختگی پوست بر اثر لیزر، نسبت به سایر دستگاه ها می باشد، که در نتیجه، نمایانگر کارایی بالای دستگاه لیزر دایود است.

 

نحوه عملکرد لیزر دایود

 

ایجاد پرتوی قرمز رنگ مرئی که در از بین بردن ریشه ی موهای زائد بدن مؤثر است، نشان دهنده ی عملکرد مناسب دستگاه لیزر دایود می باشد. پرتوی لیزر دایود با پالس هایی در کمتر از یک ثانیه، با گرمایی که ایجاد می نماید، به صورت مستقیم به ریشه ی مو برخورد می کند، تا سطح پوست را پاکسازی نماید. به این عمل در علم پزشکی الکتروترمولیز گفته می شود. این دقت بر پرتاب لیزر سبب می شود که در تخریب سایر نقاط پوست جلوگیری به عمل آید. فولیکول در مو که سبب ایجاد رنگدانه های مشکی می شود، به راحتی توسط دستگاه لیزر از بین می رود. این نوع دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن که به رنگ مشکی هستند، موفق تر عمل می کند.

 

میانگین تعداد دفعات برای از بین بردن موی زائد توسط دستگاه لیزر، شش جلسه می باشد، که متوسط فاصله ی بین جلسات شش هفته می باشد. عوامل متعددی نیز مانند جنسیت و سن افراد، یا ضخامت مو و مقدار هورمون های آنان، در افزایش یا کاهش تعداد جلسات بستگی دارند. این عوامل در هر کسی، منحصر به فرد است و به همین دلیل تعداد جلسات رفع موی زائد بدن، برای هر فردی متفاوت است. دستگاه لیزر دایود تا 90 درصد در از بین بردن موهای زائد مؤثر است.

 

مزایای دستگاه لیزر دایود

 

طول موج بالا از جمله مزیت های دستگاه لیزر دایود می باشد، که می تواند قدرت و دقت بیشتری برای از بین بردن موی زائد بدن داشته باشد. در داخل این دستگاه از 10 عدد میله برای انتقال لیزر با توان بالای 2500 وات استفاده شده است. فرکانس بالا در این لیزر سبب بهره وری بالای آن شده است؛ به طوری که با فرکانس حداکثر 10 مگاهرتز در دستگاه لیزر دایود می توان با سرعت بیشتری پاکسازی پوست را از موهای زائد، انجام داد. قدرت زیاد این دستگاه فوق العاده باعث شده، تعداد دفعات برای رفع دائم موی زائد بدن، نسبت به سایر لیزرها کاهش یابد. برای تثبیت درمان در این نوع لیزر، باید هر 6 ماه یکبار دوره ی درمان تا زمان رفع کامل موی زائد را انجام داد. قطر تابش در این دستگاه بر اساس نیاز، قابل تغییر می باشد.

 

 

یک دستگاه لیزر هنگامی رضایت کاربر را دارد که فرد، از درد کمتری در هنگام استفاده از آن برخوردار باشد. دستگاه لیزر دایود با دارا بودن ICE SHR، سبب افزایش خنک کنندگی و کاهش درد در افراد می شود. فناوری خنک کنندگی TEC در این دستگاه از دیگر مزایای آن است که باعث کاهش درد می شود. تنها با استفاده ی زیاد لیزر دایود در یک نقطه از پوست، فقط سوزش خفیفی را احساس خواهید کرد.

دستگاه لیزر دایود دارای قابلیت های گسترده ای، در رفع مو های زائد از روی انواع طیف های رنگ پوست است. قابلیت تنظیم کنندگی در این نوع لیزر بر اساس طیف رنگ پوست، ضخامت و نوع مو از جمله مزایای دیگر دستگاه لیزر دایود است. این دستگاه بر خلاف سایر لیزر های مو، دارای تکنولوژی نیمه هادی می باشد، که در نوع خود از نگهداری کمتر و طول عمر بیشتری برخوردار است. اگر قصد خرید دستگاه لیزر دایود را دارید باید، مهمترین مزیت آن را نسبت به سایر دستگاه ها بدانید. بهترین و مهمترین مزیت این لیزر قابلیت استفاده ی 15 ساعته از آن است. با استفاده از این لیزر به راحتی می توانید زمان بیشتری را به رفع دائم موی زائد بدن اختصاص دهید.

 

 

اگر در خصوص دستگاه های لیزر دایود سوالی دارید، همکاران ما در مجموعه هیوا لیزر مشتاقانه منتظر تماس های شما هستند

پیام بگذارید

???? این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.