Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/xdpryddz/domains/hivalaser.ir/public_html/wp-content/plugins/liquid_js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203 معرفی هیدروفیشیال و کاربردهای آن - گروه بازرگانی هیوا لیزر
پرش لینک ها
معرفی هیدروفیشیال

معرفی هیدروفیشیال و کاربردهای آن

از جمله شیوه های درمانی جهت رفع مشکلات پوستی که می توان به آن اشاره نمود، هیدروفیشیال(HydraFacial) می باشد که پاکسازی منافذ پوست در این روش انجام می شود و اقدام به از بین بردن سلول های مرده بر روی سطح پوست می گردد. هیدروفیشیال پوست دارای چندین مرحله بوده که با تغذیه و جوانسازی پوست صورت و برطرف نمودن کلیه مشکلات پوستی همراه خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی این روش درمانی و موارد استفاده از آن بپردازیم.

 

دستگاه هیدروفیشیال، در واقع یک دستگاه میکرودرم ابریژن اکسیژن رسان محسوب می شود که از آن جهت مراقبت های پوستی استفاده می گردد. این دستگاه قادر به پاکسازی کامل پوست بوده و کاربرد آن در کلینیک های زیبایی است.

فرق میان روش درمانی میکرودرمابریشن با هیدروفیشیال

این دو روش دارای چندین تفاوت اساسی با یکدیگر هستند. برای مثال، از استخراج دستی در درمان های میکرودرمابراشن بهره گرفته می شود، در صورتی که نوک خلأ uum مانند، در دستگاه هیدروفیشیال جهت پاکسازی عمیق پوست به کار می رود. همچنین از اسیدهای مختلفی در لایه بردارهای شیمیایی استفاده می شود و تأثیر آنها بیشتر در روشن و شفاف کردن پوست خواهد بود، در صورتی که برای بیشتر درمان های پوستی می توان به استفاده از روش درمانی هیدروفیشیال پرداخت.
امکان بکارگیری دستگاه هیدروفیشیال برای پوست های مختلف همچون پوست صورت خیلی حساس وجود دارد. تنظیم این شیوه درمانی به خوبی امکان پذیر بوده و قابل استفاده برای پوست های مختلف بدون وجود هیچ گونه محدودیت خاصی خواهد بود.

آشنایی با کاربردهای دستگاه هیدروفیشیال

1- جوش های صورت را از بین برده و بهبود التهابات پوستی را سبب می شود.
2-کمک شایانی به برطرف نمودن آلوپسی سبورئیک، آکنه، حساسیت های پوستی و فولیکولیت می کند.
3-شفافیت پوست را افزایش داده و افتادگی پوست را بهبود می بخشد.
4-قادر به رفع لک های پوستی و جای جوش می باشد.
5- به بهبود پوست مایل به زرد و پوست مات، بهبود بافت پوست کمک کرده و تأثیر بسزایی در روشن کردن پوست دارد.
نحوه کار دستگاه هیدروفیشیال به چه صورت است؟
طراحی سه مخزن A، B و C در بخش جلویی دستگاه صورت گرفته است که مایع برای پاکسازی در مخزن اول، مایع مخصوص جوانسازی یا مرطوب سازی در مخزن دوم دستگاه و همچنین مایع مخصوص برای پاکسازی لوله های داخلی دستگاه در مخزن سوم جای می گیرد. هنگام تمیز کردن لوله های داخلی دستگاه، می توانید اقدام به استفاده از مخزن سوم یا همان مخزن C کنید. 3 دکمه در بخش پایینی مانیتور دستگاه به چشم می خورد که جهت تنظیم جریان آب از نخستین دکمه از سمت چپ بهره گرفته می شود، برای انتخاب مخزن های دستگاه از دومین دکمه و در نهایت نیز برای تنظیم فشار مکش دستگاه از دکمه آخر استفاده می گردد.
دو مخزن نیز در بخش عقب دستگاه هیدروفیشیال موجود است که جهت تولید آب اکسیژنه از یکی از این مخازن استفاده می گردد. با ریختن آب درون این مخزن، تولید اکسیژن و هیدروژن صورت می گیرد. ورود ضایعات دستگاه یا مایع هدر رفته به مخزن دوم انجام می گیرد.

 

پس از انجام هیدروفیشیال پوست به چه مراقبت هایی نیاز است؟

1-امکان انجام سایر درمان های پوستی همچون بوتاکس و دیگر تزریقات با گذشت 24 ساعت از درمان هیدروفیشیال وجود دارد.
2-تا چند روز پس از انجام هیدروفیشیال، بایستی از برنزه کردن و آفتاب گرفتن خودداری شود. جهت جلوگیری از آفتاب سوختگی و آسیب اشعه UV در صورت قرارگیری در معرض آفتاب، به استفاده از کرم های با SPF 30 یا بالاتر بپردازید.
3-اکیداً از قرارگیری در برابر حرارت و گرما از قبیل کاردیوی شدید و یا سونا اجتناب نمایید.
4-امکان استفاده از داروهای تجویزی موضعی از قبیل درمان های حاوی محصولات رتین A و اسید سالیسیلیک با گذشت 48 ساعت از درمان وجود دارد.

 

برای مشاهده دیگر مقاله های اینجا کلیلک کنید

???? این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.