Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/xdpryddz/domains/hivalaser.ir/public_html/wp-content/plugins/liquid_js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203 معرفی دستگاه کیوسوئیچ پرتابل (پاک کننده تاتو) - گروه بازرگانی هیوا لیزر
پرش لینک ها
کیوسوئیچ پرتابل

معرفی دستگاه کیوسوئیچ پرتابل (پاک کننده تاتو)

دستگاه کیوسوئیچ، نوعی دستگاه پاک کننده‌ی تاتو است که علاوه بر پاک کردن و حذف هر گونه تاتو، قادر به از بین بردن انواع لک ها و ضایعات پوستی می‌باشد. این دستگاه کاربردها و مزیت های فراوانی دارد که آن را نسبت به دیگر دستگاه ها متمایز می‌کند و برتری دستگاه پاک کننده‌ی کیوسوئیچ را نشان می‌دهد.

امروزه با وجود تجهیزات و دستگاه­های گوناگون و پیشرفته­ی زیبایی، استرس و نگرانی درباره­ی انواع کارهای زیبایی معنایی ندارد. یکی از این تجهیزات مورد نظر، دستگاه کیوسوئیچ است. این دستگاه، پاک کننده­ی تاتو می­باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با دستگاه پرتابل کیوسوئیچ، چگونگی کارکرد آن و مزیت های این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

دستگاه کیوسوئیچ پرتابل چه نوع دستگاهی است؟

امروزه انواع دستگاه پاک کننده­ی تاتو در بازار موجود است. دستگاه کیوسوئیچ یکی از این نوع دستگاه­های پاک کننده­ی تاتو می‌باشد که انواع مختلف تاتو را به صورت عمیق پاک می­کند. تاتو کاری است که بعد از انجام دادن روی پوست برای همیشه باقی می­ماند. در این حال ممکن است آن شخص سلیقه­اش تغییر کند و در پی تعویض طرح و یا پاک کردن آن باشد. در این صورت دستگاه پاک کننده­ی تاتو کیوسوئیچ توانایی پاک کردن تاتوهای عمیق بدون هیچ گونه عوارض و آسیبی را دارد و می­تواند رنگ دانه هایی که در پوست نفوذ کرده را از بین ببرد و رنگ­ها را خارج کند. این دستگاه، مناسب برای پاک کردن تاتوهای بدن و صورت طراحی شده است.

دستگاه کیوسوئیچ چگونه کار می­کند و چه کاربرد و مزیت­هایی دارد؟

در استفاده از دستگاه پاک کننده­ی تاتو کیوسوئیچ اگر با مهارت، توانایی و ظرافت کافی انجام شود، قادر است تمام تاتوهایی که روی پوست وجود دارد را پاک کند و از بین ببرد. این دستگاه علاوه بر پاک کردن تاتو، توانایی از بین بردن لک­ها را نیز دارد ولی بیشترین کاربرد و استفاده­ی آن، برای پاک کردن تاتو می­باشد. دستگاه کیوسوئیچ به این صورت کار می­کند که امواج نوری روی پوست به صورت سطحی تابیده می­شود و شات می­زند. این شات زدن­ها باعث می­شود تا رنگ دانه های داخل پوست شکسته شود و و رنگ­هایی که داخل پوست است متلاشی شوند. بعد از زمان کوتاهی رنگ قسمت مورد نظر، هم رنگ با پوست طبیعی می­شود.

دلیل شکسته شدن رنگدانه های لک ها و یا تاتو را می­توان این گونه بیان کرد. زمانی که شات ها زده می­شود و دمای بالایی به پوست می­رسد، این رنگدانه ها بر اثر اختلاف دمایی که درون آن ها به صورت ناگهانی رخ می‌دهد، شکسته شده و منفجر می­شوند. دستگاه پاک کننده­ی تاتو کیوسوئیچ، بیشترین کاربردی که دارد در سالن های زیبایی و کلینیک­های زیبایی است و برای مصرف شخصی کاربردی ندارد. دلیل این عدم استفاده­ی شخصی، وزن و حجم بالای این دستگاه است. این دستگاه باید در یک مکان ثابت و بسته قرار بگیرد و سطح زیرین آن نباید هیچ گونه شیبی داشته باشد. از مشخصه های فنی کیوسوئیچ می­توان طول موج و مقدار انرژی آن را می­توان بیان کرد که دارای طول موج های 1064 و 532 نانوتری است و انرژی ای که ایجاد می­کند، 1500 میلی ژول در 1024 نانومتر می­باشد.

کاربردها و مزیت های دستگاه پاک کننده­ی تاتو کیوسوئیچ

این دستگاه، دارای کاربرد، قابلیت و مزیت­های فراوانی می­باشد که در قسمت زیر با توانایی های دستگاه پاک کننده­ی تاتو کیوسوئیچ آشنا می­شویم.

این دستگاه قادر به پاک کردن و از بین بردن انواع تاتو و خالکوبی ها روی بدن و صورت می­باشد. پاک کردن و حذف کردن لکه های پوستی، لکه های مادرزادی و خال ها روی پوست، از دیگر کاربردهای این دستگاه است. حذف هر گونه لکه های قهوه ای و یا کبودی های پوستی نیز از کاربردهای دیگر کیوسوئیچ می­باشد. این دستگاه نوعی درمان گر نیز است. درمان لکه های ملاسما که شامل لکه هایی است که در دوران بارداری به وجود می‌آیند و درمان هر گونه ضایعه­ی پیگمانته در پوست از کاربردهای مهم این دستگاه است. جوان سازی و کلاژن سازی پوست نیز از توانایی های دستگاه پاک کننده­ی تاتو کیوسوئیچ است.

???? این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.