Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/xdpryddz/domains/hivalaser.ir/public_html/wp-content/plugins/liquid_js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203 راهنما و مشاوره خرید دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم گروه بازرگانی هیوا لیزر راهنما و مشاوره خرید دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم
پرش لینک ها
مشاوره خرید دستگاه لیزر

راهنما و مشاوره خرید دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم یکی از جدیدترین دستگاه لیزر برای رفع مو های زائد میباشد که از نظر قیمت نیز نسبت به سایر دستگاه های لیزر مناسب تر میباشد. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید برای مشاوره خرید دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم از مجموعه بازرگانی هیوا لیزر کمک بگیرید. از مهم ترین مزایای دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم مناسب بودن آن برای رفع مو های زائد هر 6 نوع مختلف پوستی میباشد. مشاوره خرید دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم به شما کمک میکند تا خرید آگاهانه ای داشته باشید. ما به شما کمک میکنیم تا تمام جزییات محصول را دریافت کنید و بتوانید متناسب با تخصص و نیاز خود، دستگاه و تجهیزات خود را تهیه کنید. یکی از دستگاه هایی که در خرید آن باید دقت شود، دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم میباشد.

اگر خلاصه وار مقداری بخواهیم در مورد این دستگاه راهنمایی کنیم باید بگوییم که این دستگاه مزایای بسیار زیادی دارد از جمله این که استفاده از آن زمان درمان را کاهش داده و به گونه ای طراحی شده است که سهولت عمل برای کاربر را فراهم نموده است. با دستگاه سوپرانو تیتانیوم حذف مو های زائد در تمامی نقاط بدن امکان پذیر بوده و روی تمام انواع مختلف پوست اثرگذاری بسیار بالایی دارد و نتایج درمانی آن بسیار رضایت بخش بوده است. فناوری که در این دستگاه به کار برده شده منحصر به فرد بوده و پیشرفته ترین روش برای حذف مو های زائد است. این دستگاه با سه طول موج الکساندرایت، دیود و Nd:Yag کار میکند و مزایای هر دو نوع لیزر الکساندرایت و دایود در آن مشاهده میشود. در این دستگاه امکان استفاده از انرژی لیزر با طول موج 755 نانومتر (الکساندرایت)، 810 نانومتر (دایود)، 940 نانومتر و 1064 نانومتر (Nd:YAG) وجود دارد. پوست از نظر درجه روشنی به 6 نوع مختلف دسته بندی میشود و هر اندازه میزان ملانین بیشتر باشد پوست تیره تر میشود. این دستگاه قابلیت اثر بر روی هر 6 نوع تیپ پوستی را دارد.

سوپرانو تیتانیوم مستقیما روی فولیکول های مو اثر گذاشته و تاثیر روی بافت پوستی اطراف مو ندارد. دستگاه الکساندرایت دارای طول موج 755 نانومتر بوده و برای افراد دارای پوست روشن مناسب است. لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر کار میکند و مناسب پوست های تیره میباشد. در دستگاه SHR یا Super Hair Removal حذف موی زائد بر اساس روش IPL است، بازده بالایی ندارد و سیستم خنک کننده ضعیفی دارد. ما در تلاش هستیم تا هر آن چه شما برای راهنمایی و مشاوره لازم دارید در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما کمک به انتخاب آگاهانه شما میباشد. اگر قصد تهیه این دستگاه را دارید، مشاوره خرید دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم در مجموعه بازرگانی هیوا لیزر توسط مجرب ترین تیم مشاوره انجام میشود و تمام نکات خرید این دستگاه در اختیار شما قرار میگیرد.

 

اگر به مطالعه انواع دستگاه های لیزر علاقه مندید ما در اینجا تعدادی از آنها را معرفی کرده ایم. همچنین مشاوران ما در گروه بازرگانی هیوا لیزر مشتاقانه منتظر تماس های شما هستند.

 

 

???? این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.