Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/xdpryddz/domains/hivalaser.ir/public_html/wp-content/plugins/liquid_js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203 آموزش مزوتراپی مو - گروه بازرگانی هیوا لیزر
پرش لینک ها
مزوتراپی مو باعث تقویت ریشه مو

آموزش مزوتراپی مو

مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی مو یکی از روش های درمانی موثر جهت رفع مشکلات مربوط به ریزش مو در افراد می باشد. امروزه روش های مختلفی برای درمان ریزش مو وجود دارند که مزوتراپی مو نیز یکی از این روش ها محسوب می شود.

بسیاری از افراد به فکر زیبایی پوست و موی خود هستند و از ریزش مو و مشکلات مربوط به آن رنج می برند. برخی از افراد به فکر عمل جراحی کاشت مو نیز هستند که تا حدی پاسخگوی نیاز افراد می باشد.

در عمل مزوتراپی مو، مواد مغذی و ضروری جهت رشد مو که شامل مواردی از جمله هورمون ها و ویتامین های خاص، آنزیم ها، عصاره های گیاهی و برخی از موارد دیگر است، به پوست سر تزریق می شود. در واقع مزوتراپی مو باعث می شود که رشد موها سرعت بیشتری داشته باشد و مانع ریزش شدید مو نیز می گردد.

البته قابل ذکر است که این روش برای همه افراد نتیجه یکسانی ندارد، زیرا ژنتیک، سن و وضعیت فیزیکی، وجود بیماری ها و مشکلات مختلف، نوع تغذیه و سبک زندگی و بسیاری از عوامل دیگر، در اثربخشی مزوتراپی افراد موثر است.

دلیل استفاده از این روش، بازدهی مناسب و قابل استفاده برای بسیاری از افراد است. مزوتراپی مو در موارد زیادی کاربرد دارد. از جمله این موارد می توانیم به تقویت ریشه مو و جوان سازی و پاک سازی مو اشاره کنیم. معمولا افرادی که دچار ریزش مو هستند و یا نمی توانند از سایر روش ها نتیجه خاصی بگیرند، از مزوتراپی مو استفاده می کنند.

مراحل مزوتراپی مو به چه صورت است

این مراحل شامل موارد ذیل است:

  • مرحله ترموتراپی
  • مرحله NPG
  • مرحله MIC
  • مرحله شستشو
  • مرحله روغن درمانی

 

 

به طور کلی مزوتراپی دارای 5 مرحله می باشد. در مرحله ترموتراپی، بخار آب گرم را در معرض موی سر قرار می دهند تا موی سر و محل مورد نظر نرم شده و مواد تزریقی به راحتی بتوانند به داخل نفوذ کنند.

حدود 15 تا 20 دقیقه این مرحله زمان می برد و آماده سازی اولیه بیمار به این شکل صورت می گیرد. مرحله NPG به این صورت است که توسط یک دستگاه مخصوص، تعداد زیادی سوزن را داخل سر بیمار نموده و منافذ پوست را باز می کنند.

در واقع آماده سازی فولیکول های مو برای تزریق مواد در این مرحله شکل می گیرد. در مرحله MIC مواد مختلف با استفاده از آمپول به محل مورد نظر تزریق می شود. در مرحله شستشو، با استفاده از مواد مخصوصی، تمیزسازی پوست صورت می گیرد.

در مرحله آخر نیز روغن کاری با استفاده از روغن های خاص صورت می گیرد که مانع نفوذ میکروب ها به محل مورد نظر می شود.

 

مزایای استفاده از مزوتراپی مو

مزایای استفاده از مزوتراپی مو شامل موارد ذیل است:

  • کمک به رشد و تقویت فولیکول ها و ریشه مو
  • شفافیت و زیبایی در موهای شما ایجاد خواهد شد
  • تقویت موهای نازک و ضعیف و تغییر در میزان رشد
  • یک روش درمانی موثر در بسیاری از موارد است
  • خشکی و شوره سر را کاهش داده و موجب سلامت موی شما نیز می شود

به طور کلی استفاده از این روش درمانی در بسیاری از موارد تاثیر مثبتی داشته است. مهم ترین خاصیت استفاده از مزوتراپی، تقویت ریشه مو و رشد مجدد موهای ضعیف و شکننده است.

افراد با استفاده از این روش، موی شفاف و زیبایی را خواهند داشت و تغییراتی در ظاهر مو نیز ایجاد خواهد شد. همچنین مزوتراپی باعث پاکسازی شوره سر و خشکی پوست می شود که این موضوع موجب سلامت موی شما نیز خواهد شد. قابل ذکر است که این روش درمانی موثر بوده و مورد اطمینان نیز می باشد و بسیاری از پزشکان متخصص از این روش بهره می برند.

 

اگر به مقالات با موضوعات تخصصی پوست، مزوتراپی پوست و مو و یا آشنایی با دستگاه های لیزر علاقه مندید اینجا کلیک کنید.

???? این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.