Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/xdpryddz/domains/hivalaser.ir/public_html/wp-content/plugins/liquid_js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203 آشنایی با برند ویو اشتورز مدیکال سوئیس - گروه بازرگانی هیوا لیزر
پرش لینک ها

آشنایی با برند ویو اشتورز مدیکال سوئیس

شرکتی با قدمت حدودا 30 سال سوئیسی و عضو گروه CARL STROZ می‌باشد. مجموعه ای معتبر و برجسته است.شرکت STORZ MEDICAL با نوآوری‌های تکنولوژی خود در حال حاضر پایه گذار استانداردهای جدید در زمینه‌های ارولوژی ، قلب ، ارتوپدی ، روماتولوژی ، توانبخشی ، زیبایی، پوست و عصب شناسی می‌باشد.
امروزه هیچ صحبتی در مورد سیستمهای شاک ویو بدون نام است STORZMEDICAL به میان نمی‌آید.

وقتی پایه گذار شرکت KARL STORZ Group دکتر کارل اشتورز این مجموعه را در سال ۱۹۴۵ بنا نهاد، تصور تاثیر عظیم نتایج این ایده‌ها در رابطه با آندوسکوپی و درمان با شاک ویو بسیار دشوار بود.

عرضه اولیه نمونه دستگاه Shock Wave ارولوژی توسط شرکت Storz Medical در سال ۱۹۸۸، مجموعه‌ای از نوآوری‌های تکنولوژیکی را در زمینه درمان Extracorporeal Shock Wave در بر داشته است، امروزه راه حل های غیر تهاجمی برای مشکلات قابل درمان در ارولوژی، قلب و ارتوپدی شهرت شرکت اشتورز مدیکال را به عنوان بزرگترین کمپانی علمی پیشتاز در زمینه تکنولوژی شاک ویو در دنیا مستحکم کرده است.

شرکت Storz مدیکال با طراحی مدل شاک ویو Tower توانست محصولی معرفی کند که در هر زمان قابلیت ارتقاء به سیستم مدرن تر را دارا بوده و بدون نیاز به تغییر دستگاه، ماژول جدید را به سیستم قبلی اضافه نمود و حتی توانایی اضافه کردن ماژول سونوگرافی را هم داراست.

برخی از محصولات این کمپانی عبارت هستند از:

  • دستگاه MP50
  • دستگاه SD1 T-TOP
  • دستگاه MP100

 

پیام بگذارید

???? این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.